Small grouptraining

small group training

Is Personal Training net een stapje te ver? Dan past Small Group Training wellicht beter bij jou. Met deze training sport je in een kleine groep van 4 tot 6 personen en ervaar je toch de motivatie en coaching die een Personal Trainer je kan bieden. Of creëer je eigen groep met bijvoorbeeld vrienden of familie. Aandacht, resultaat en fun staan te allen tijde centraal.

Doordat je traint in een kleine groep kan de Personal Trainer goed rekening houden met jouw persoonlijke doelstelling en jou hier persoonlijk op coachen en motiveren om maximaal resultaat uit je training te halen.

FitMission staat voor (of draagt bij aan) alle aspecten van gezondheid. Voor het bereiken van optimale gezondheid is een gezonde leefstijl belangrijk. Hierbij valt onder andere te denken aan voldoende maar vooral verantwoord bewegen om een positieve invloed uit te oefenen op gezondheid.

Fit2Run (start 5 maart, training van trainer elke donderdag 18.30)

Hardlopen kan een manier zijn om in voldoende beweging te voorzien. Echter is niet iedereen in staat om meteen met hardlopen te starten. Een juiste opbouw en de goede houding kan bijdragen aan het voorkomen van blessures. Samenwerking tussen de verschillende spiergroepen is hierbij essentieel. Het is dus (daarom) van belang niet alleen de conditie te trainen, maar ook om te kijken naar het verbeteren van kracht en coördinatie.

Het lichaam functioneert als geheel. Tijdens het hardlopen werken onder andere buik- en beenspieren nauw samen om het lichaam overeind te houden.
Fit2Run is een traject van 10 weken.
Het traject omvat 10 bijeenkomsten waarbij looptraining centraal staat. Ter aanvulling wordt in kleinere groepen aandacht besteed aan houding en looppatroon door middel van functionele trainingen.

Gedurende deze 10 weken staat elke week één smallgroup les gepland met een trainer. Tijdens de smallgroup (deze les) wordt gekeken naar een ieders individuele looppatroon. Aansluitend op deze trainingen krijgt iedere deelnemer een hardloopschema welke zelfstandig dient te worden uitgevoerd.

Zo trainen we samen op een verantwoorde manier met het uiteindelijke doel van 5km hardlopen!

Schrijf je in

Fit 2 Walk ( start 3 maart, training van trainer elke dinsdag om 10.30)
Vandaag de dag zijn we veelal binnen te vinden. We weten inmiddels dat buiten zijn en dan met name zonlicht ontzettend veel voordelen heeft ten opzichte van onze gezondheid. Fit2Walk is een traject waarmee je letterlijk een stap in de goede richting zet.
Fit Mission gaat jou hierbij helpen.

Tijdens een traject van 10 weken wordt je begeleid in het starten met wandelen. Er zijn maximaal 8 deelnemers per groep. Er wordt onder andere gewerkt aan balans, spierkracht en uithoudingsvermogen.
Er staan per week 3 contactmomenten gepland. Één training onder begeleiding van een trainer waarbij de nadruk ligt op uw looppatroon en het optimaliseren hiervan. Één moment waarop er als groep wordt gewandeld, onder begeleiding. Het laatste moment is bedoeld om het geleerde zelfstandig in praktijk te brengen. Dit moment is voor iedere deelnemer (naargelang de dag) zelf in de vullen. De groep mag er uiteraard ook voor kiezen om dit moment samen op pad te gaan.
Voor iedereen is een loopschema beschikbaar.
Met elkaar in beweging komen is niet alleen goed voor de gezondheid maar ook voor de sociale contacten!

Schrijf je in

Fit 2 Excersise (start 4 maart, training van trainer elke woensdag om 10.30)
Ben jij begonnen met sporten maar weet je niet zo goed waar je op moet letten? Of wil je graag meer leren over hoe je betere resultaten kunt boeken?
Fit Mission gaat jou uitleggen hoe je dat kan doen. Door een aantal van onze technieken en ideeën met jou te delen.
In een traject van 10 weken komen de basisprincipes van het trainen aan bod. Er wordt gewerkt in kleine groepen met een maximaal aantal van 8 deelnemers. Aan het einde van dit traject kun jij onze technieken steeds beter zelf toepassen tijdens het trainen.
Wat houdt dit traject in?
Gedurende de eerste drie weken krijg je uitleg over de essentie van het piramide model. Werk je aan een zo optimaal mogelijke basis houding voorafgaand aan je oefening en geven we een kijkje in hoe de samenwerking van spiergroepen zich verhoudt. Elke week staat een trainingsmoment gepland.
De daarop volgende drie weken gaan we ons bezig houden met stabiliteit vanuit de romp. Hierbij leggen we het accent op het vermogen om de positie en beweging van de kern (core, romp) te beheersen. Daarnaast zullen er een aantal oefeningen voor het onderlichaam aan bod komen.
Week 7, 8 en 9 kenmerkt zich door verdieping van de core stability oefeningen en komt het bovenlichaam aan bod.
Het lichaam werkt als één geheel. In de laatste week wordt alle informatie gekoppeld. Tijdens deze training leer je de spiergroepen met elkaar te laten samenwerken.

Fit worden begint met een missie. Velen gingen u voor

  • Een unieke aanbieder op het gebied van groepstrainingen

    Personal training, bootcamp binnen of buiten, boksen, het maakt niet uit wat je doet, alles wordt met veel enthousiasme gegeven. De begeleiding is super en je kan alles op je eigen tempo doen. Ik ben erg blij dat ik er sport!

  • Geen training hetzelfde, altijd super motiverende begeleiding

    Geen training hetzelfde, altijd super enthousiaste en motiverende begeleiding, iedereen kan meedoen aangezien de intensiteit deels zelf bepaald kan worden. Nieuwsgierig? Doe een keer mee en je wilt niet meer stoppen