FIT MOMS

Pre- en postnatale training heeft vele voordelen...

SAMEN MET EEN GECERTIFICEERD COACH STERK BLIJVEN TIJDENS JE ZWANGERSCHAP ÉN

ZORGEN VOOR EEN VEILIG HERSTEL NA DE GEBOORTE VAN JE KINDJE. 

1. Samen met andere moms (to-be).

In een gemêleerd groepje van zwangere dames en/of moeders train je iedere week weer om sterk te blijven en/of weer te worden na je bevalling! We bespreken altijd hoe het met je gaat, want iedere zwangerschap/bevalling is uniek.

2. Binnen of buiten elke training is anders.

Door het trainingsaanbod gevarieerd te houden, blijf je uitgedaagd worden en weet je nooit van te voren wat je gaat doen. Er komt dus geen ‘sleur’ in. De trainingen bevatten altijd een uitgebalanceerde combinatie van oefeningen, zowel cardio en kracht komen aan bod.

3. doortrainen tijdens je zwangerschap

Diverse onderzoeken tonen aan dat sporten tijdens je zwangerschap veel voordelen heeft. Zo zul je minder fysieke klachten ervaren gedurende de zwangerschap en herstel je doorgaans sneller van je bevalling. Zijn er geen risico’s voor moeder of kind? Nee, uiteraard met dezelfde kanttekening als voor iedere sporter: zolang er geen sprake is van contra-indicaties (dus een gezonde zwangerschap).

Bij regelmatig trainen, kunnen veel zwangerschapskwalen voorkomen worden. Denk aan rugpijn, bekkenpijn, vermoeidheid, zwangerschapsdiabetes en een hoge bloeddruk.
Wist je dat sporten niet alleen voor jou goed is, maar ook voor je baby?!
Dubbele redenen dus om lekker in beweging te blijven en wij helpen jou daar graag bij.

4. Herstellen na je bevalling

Vrouwen die na hun bevalling weer gaan trainen, herstellen doorgaans sneller! Zo zul je minder last ervaren van bekende klachten als diastase, bekkenpijn, rugklachten. Daarnaast werkt trainen goed voor je emotionele balans, even een uurtje voor jezelf, want wees eerlijk mama zijn is leuk maar soms wil je gewoon even lekker knallen! De richtlijn is dat je na ca. 6 weken na de bevalling weer mag gaan opbouwen met trainen, maar vraag dit altijd even na bij je verloskundige tijdens je laatste controle.

Veilig trainen is belangrijk.

Al onze sessies zijn gericht op bewegen met plezier. Als je doet wat je leuk vindt, houd je het langer vol en dat is weer goed voor jou en je kindje en zeker ook voor je herstel na de bevalling.

alle voordelen op een rij:

zwangerschapstraining

Ben je niet de persoon voor een zwangerschaps-cursus, -yoga of zwemmen? Of wil je juist graag een combi maken met bovenstaande? Dan is Fit Moms echt iets voor jou, hier ga je net een stapje verder. Ademhaling, buikspieren, cardio en kracht alles komt aan bod.

Postnataal

Wil je graag weer wat doen na je bevalling? Vind je het lastig kiezen wát je dan precies wilt of kunt doen, of misschien vind je het wel spannend…Met Fit Moms ben je niet alleen. Je kunt ervaringen delen, vragen stellen en lachen met elkaar!

STOK ACHTER DE DEUR

Weten dat er moms (to-be) op je wachten om te sporten is vaak een extra motivatie om te komen. En als je regelmatig traint, blijf je fit.

En dat is precies wat we willen.

Tips & Trics

Weten wat je tijdens je zwangerschap of na je bevalling allemaal kunt doen en waar je op moet letten. Met een aantal eenvoudige tips en aanwijzingen kun je al snel uit de voeten. Thuis kun je dan ook eenvoudig door oefenen.

Geen lopende bandwerk

Alle oefeningen zijn gericht op jouw lichaam, niet op dat van je buurvrouw. Het kan dus zijn dat je buurvrouw extra dumbells pakt en jij niet. Dat is ok, sterker nog, daar zien we op toe. Geen wedstrijd wie de meeste zware oefeningen kan, maar trainen op je eigen niveau.

LOKAAL EN PERSOONLIJK

We zijn een team van lokale professionals in Numansdorp. Geen overvolle groepen, maar aandacht voor jou en een klein clubje Fit Moms.

ALLE VOORDELEN (EN NADELEN!)

ZWANGERSCHAPSTRAINING
Ben je niet de persoon voor een zwangerschaps-cursus, -yoga of zwemmen? Of wil je juist graag een combi maken met bovenstaande? Dan is Fit Moms echt iets voor jou, hier ga je net een stapje verder. Ademhaling, buikspieren, cardio en kracht alles komt aan bod.
POSTNATAAL
Wil je graag weer wat doen na je bevalling, maar vind je dit lastig kiezen wát dan, of misschien vind je het wel spannend…Met Fit Moms ben je niet alleen. Je kunt ervaringen delen, vragen stellen en lachen met elkaar!
STOK ACHTER DE DEUR
Weten dat er iemand op je wacht om te sporten is voor veel mensen extra motivatie om te komen.
TIPS & TRICS
Weten wat je tijdens je zwangerschap of na je bevalling allemaal kunt doen en waar je op moet letten. Met een aantal eenvoudige tips en aanwijzingen kun je al snel uit de voeten. Thuis kun je dan ook eenvoudig door oefenen.
GEEN LOPENDE BANDWERK
Alle oefeningen zijn gericht op jouw lichaam, niet op die van je buurvrouw. Het kan dus zijn dat je buurvrouw extra dumbells pakt en jij niet. Dat is ok, sterker nog daar zien we op toe. Geen wedstrijd wie de meeste zware oefeningen kan, maar trainen op je eigen niveau.
LOKAAL EN PERSOONLIJK
We zijn een klein team van lokale professionals.
Previous
Next

WAT ZE ZEGGEN

DIT ZIJN ONZE COACHES

Jaap

Youri

Sabine

Romy

DIT ZIJN ONZE COACHES

Jaap
Youri
Sabine
Romy
Previous
Next

WAT HEBBEN WE NOG MEER?

SMALL GROUP TRAINING

In kleine groepen samen bewegen en trainen. Bekijk ons aanbod en sport mee!

GROEPSLESSEN

Zowel buiten als binnen sporten met een groep levert motivatie, ondersteuning en voldoending op.

VOEDINGSADVIES

Voeding is een essentieel onderdeel van een gezond leven.

NEEM CONTACT OP